Bara för min älskling <3

Jag har funderat. Och kommit fram till en sak. ...att....

Trots att jag har tröttnat på att hänga ut mitt lilla liv här, så tänker jag fortsätta en tid till. Närmare bestämt till den 12 december då anledningen till den förlängda "jag vill inte blogga men gör det endå - tiden" är hemma. Anledningen heter Angelica meurk och står mig närmast av alla människor i denna värld. Alla, verkligen alla. Hon förstår alltid och låter mig vara som jag är och framför allt så finns hon alltid där för mig och sviker aldrig. Just nu, som alla vet, är hon väldigt långt borta från mig och det är första gången på 17,5 år som vi är ifrån varandra såhär länge.

SÅ för att du min älskade ska veta vad som händer här hemma osv utan att behöva betala dyra samtalskostnader så fortsätter jag. Här och nu till och med till den 12:e ENDAST FÖR ANGELICA MEURK!



OCH sen så saknar jag my honey malin också, som fick vara med på ett hörn:D haha, om inte du hakar på fredag vet jg inte vad jag gör med dig!;)

have to run!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Angelica

men guuud, såg inte ens detta inlägget! trodde du bara skrivit ett! åhh du är heeelt underbar och världens bästa bästa bästa kompis!!!! finns inte ens ord för att beskriva hur mycket du betyder för mig!

2009-11-21 @ 19:02:35
URL: http://annieee.blogg.se/livinginjersey
Postat av: maaaalin :D

aaaaaaw! miss you too! hahaah, faaaaast.. hey.. wait a sec! såg dig för typ mindre än en timma sen... hahah :D faaaast, miss you too ändå! haahah :D



oh, well ! vi får fortsätta spinna vidare på hur vi skall göra den 18:e ... ngt storslaget får det fan bli! whuihuhuu! ALL IN kör vi! hahaah :D taaaaalk to you tomorrow! PUSSELIPUSSPUSS

2009-11-22 @ 00:00:36
Postat av: Svar:

Angelica: man behandlas som man förtjänar:D ;D Och Malin: SOM FAN ATT VI SKA!! vi ska iaf ha en stor jävla maffig skylt där det står: "Malin & Sofia 19 år! Välkommen hem Angelica<3" vid dörren! haha:D vi får planera helt enkelt..ring mig sen or something, Pösss

2009-11-22 @ 12:28:20
URL: http://mastxsssd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0