F.R.E.N.D.S.C.H.I.P

Fick precis ett telefonsamtal av min underbara halva: Angelica Meurk! Det är så jävla konstigt. När vi pratar med varandra är det precis som att vi sågs idag och ska ses imorgon, men så fort man lägger på så inser man att det inte alls var idag vi sågs senast, vi kommer inte alls ses imorgon. Hon är på andra sidan världen..eller nästan ialla fall! Jag lever här..och hon där..Sjukt. När man alltid levt brevid varandra i 17 år av 18, 19.

På måndag fyller ialla fall världens finaste tjej år! Jag ska överraska på mitt sätt!!


Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: DIN blonda halva

aaw, kul att jag typ börja gråta när jag läste det!

det känns verkligen så himla overkligt att jag inte kan ta bilen upp till dig på 2 minuter längre. Helt sjukt vad jag önskar att du vore här! Du är världens bästa!!!



2009-09-16 @ 23:26:49
URL: http://annieee.blogg.se/livinginjersey

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0